MÅNDAG - FEM DAGAR KVAR

Heej alla läsare! (aja, dem få jag har iallafall)
efter skolan idag var det bara att åka hem och börja plugga. Vi har ett megaprov på afrikas alla länder, berg, sjöar blabla på onsdag, och jag kan inget alls! Och dessutom ska man vara klar i matten tills på torsdag, och det är inte på långa vägar...
Men det känns ändå ganska okej, för på fredag är det ju äntligen lov, och jul! Åhh, jag längtar som bara den, kan knappt vänta.
Jag måste också hinna med en shopping tur i veckan, för att handla in dom sista julklapparna.
Nästa måndag, två dagar innan julafton (!!) ska vi alla hem till hanna, tror jag, och byta julklappar & hare myys.  Det ska bli jätte kul, om jonna kommer prata med mej då..
nu måste jag tillbaka till pluggandet, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0