CHIC MAKES ME HAPPY

Heej alla glada. Nu har jag precis ätit, ostnatchos (?) med kycklig, mummaa!
Idag var jag på bio med skolan, vi såg en dålig film som handlade om en kille som ville bli balettdansör typ, och efter det åkte jag till forum med Emelie och köpte en grå kofta från Zara och marinblåa chinos från Gina tricot. Jag la också undan ett par ubersnygga jeans, ljusa och slitna, på gina som jag kanske ska köpa imorgon. Bilder kommer senare, såklart!

Imorgon slutar jag supertidigt, eftersom vi slutade senare idag, yeeei! Efter träningen imorgon ska förmodligen emelie sova hos mig, eller jag hos henne, we'll see :)

Nu ska jag läsa nyaste numret av Chic som precis kom, och äta lite av min homemade kladdkaka, trevlans!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0