FAQS

Har du någon gång försökt ta ditt liv? 
neej, I love my life!
Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's baked alaska, mumma!
Vilka är dina favoritskor?
Mina vita sneakers, eller ballerinaskor
Har du någonsin spytt bland folk?
nej, gudars vad  pinsamt :S
Säg något du alltid tänker på?
fbollen och kärlek
Vilken musik tycker du bäst om?
indie och rnb soul tyyp :)
Vilket stjärntecken är du?
tvilling jaao
Vilken tid föddes du?
no idea
Sommar eller vinter?
SOMMAR, utan tvekan!
Vilken färg gillar du att ha på dig?
det mesta passar på mig (a)
Pepsi eller Sprite?
coca cola , hihi
Vilken/vilka färger är din mobil?
svart, silver och blå
Var är ditt andra hem?
Hos marrä eller emelie
Har du någonsin örfilat någon?
ja, det kan gå hett till i mina vredesutbrott.
Spelar utseendet någon roll?
ja, lika mycket som insidan.
Tar du första steget?
Helst inte
Favoriträtt?
Allt på T.G.I älskar jag!
Är du för förlåtande?
neaj, eller fattar inte riktigt frågan :D
Hur många barn vill du ha?
ett, tror jag.
Vilken är din favoritfrukost?
Pizza och gårdagens cola, hahah.
Äger du ett vapen?
räknas slangbella, så ja.
Har du någonsin trott att du varit kär? 
nej, bara vetat.
När grät du senast?
I onsdags, var trött på mitt onda huvud.
Vad gjorde du igårkväll?
Var i nacka forum med E.
Var reste du senast?
Portugal
Har du kallat din lärare för mamma?
haha, nej?
Har du någonsin varit i ett slott?
eh, vetinte.
Vad är ditt smeknamn?
KB, berglind,
Känner du någon som heter Berta?
Jaaa,
Har du varit kär?
Ja, och håller på att bli.
Finast hos motsatta könet?
Ögonen och självförtroende
Har du någonsin ätit limm?
Haha, ja faktiskt.
Har du någonsin strippat?
öhh.
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
utforska! :D
Vad har du på dig just nu?
Träningskläder, kom precis hem från träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0