HEMMA IGEN

Hey alla glada!
Jag ber om ursäkt för dålig update, men det fanns nästan inga internet caféer i Portugal, och när jag väl hittade en så hade jag inte tid att blogga.
Men nu är jag ju hemma, så nu blir det vanlig updatering igen.

Jag hade det jättebra i Portugal, det var sol hela tiden. Det ända var att det blåste lite ibland, men det var inte så farligt.
Vi har gått längs Lissabons största gågator, shoppat i ett enormt varuhus, fikat utomhus i solen och såklart kollat fotboll. Vi hann med rätt mycket, på tre dagar, tycker jag. Jag har nog aldrig gått så mycket som jag har gått under resan, vi gick nästan överallt.

Och matchen var skitkul! Jag var asnära ronaldo!! Shit, jag kunde nästan nudda honom...Eller tjaa, nästan. Han är så himla snygg, det kan ingen neka. Eller vad tycker ni?


Snart måste jag börja plugga, jag fick reda på Idag att jag har prov Imorgon. Det tycker jag var lite orättvist, faktiskt.

Jag blev bjuden på fest hemma hos Hugo, i han nya sthekiga hus. Det ska bli skitkul, ännu en anledning till att shoppa nåt nytt, hihi.



Japp, så hette shopping centret vi var i. Det var fäätt stort, där brändes det många hundra lappar.

Jag lyckas alltid skaffa nya vänner, här är några från matchen.


Moi & Mormor vid Santa Justa, en 100 år gammal hiss.


Jag innan vi gick ut och åt.
Jeansjacka - gammal
Linne - Monki
Väska - bianco

Nu är det plugg som gäller, ha en fortsatt trevlig dag!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0