KLARA LOVES SPRING

Godkväll alla!
Nu kom jag precis hem från Emelie, efter ha ätit Ben & Jerry glass, stekt i solen med sololja och kollat på film. Vi hade, som alltid, skitkul!
Ikväll ska jag bara vara hemma, för jag är så sjukt trött, jag kom ju hem vid 2 igårkväll. Desutom tycker jag det är härligt att slappa hemma ibland. Vi ska ju också leta påskägg, och det vill jag ju inte missa! Hiihih.

Jag längtar så himla mycket efter sommarlovet. Att vara ledig varje dag, gå i solen med mina gladiator sandaler, lyssna på lars winnerbäck och att det är ljust hela natten. Gud, så härligt!

Jag har faktiskt blivit lite brun, och fått fler fräknar nu när vi var i skåne. Vi var tvugna att ha solkräm i ansiktet när vi spelade, för solen gassade rejält Malmö. Varför kan det inte vara lika varm här? Nej, jag ska inte klaga. Även om det inte är lika varmt som i Skåne, så är det ju helt fantastiskt väder här också!

Ikväll ska vi grilla, my favorite! Puss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

MUUSIIGGGTTT!!

iloveyou

2009-04-11 @ 19:42:20
URL: http://typisktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0