KVÄLL

Nu har jag precis gjort te och ska snart plugga in det sista inför provet imorgon. Det ska nog gå bra på provet, det är ganska så lätt, som tur är.

Idag var det helt underbart ute, solen sken typ hela dan. Det var varmt ute, tyckte jag, men inte tobias. Haha, nej han satt och frös när vi var ute och solade oss.
Jag längtar så in i helvete till sommaren, att få ha sommarkläder på sig, som mna nya gladator sandaler som jag köpte i Portugal. Att få sova hur länge som helst varje dag, ååh!

Får tänka på annat, innan jag blr deprimerad.

Nämde jag att jag åker till Malmö med fbollslaget mitt, för att spela massa matchen och ha kul? Jag åker på söndag, det är ingen ide att packa upp väskan, haha.

Nu ska jag plugga det sista som sagt, sedan sova!
Godnatt & Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0