ONSDAG

Helloo alla! Hur mås det idag? Jag mår bara bra, lite trött som vanligt (a)
Idag hade jag geografi, spanska och slöjd och slutade 14.05. Fast man kan säga att jag slutade efter lunch, för slöjdlektionen är lika med slapplektion. Efter skolan gick jag till boovallen med hanna och tobbe, och köpte en chailatte. Det var supergott, det värmde verkligen i det här kalla aprilvädret. 

När jag kom hem bakade jag en kladdkaka, fast den blev inte så god. Haha, jag har verkligen inte ärvt mammas känsla för matlagning.  Jag kan göra pannkakor, that's it! :D  
Ska snart iväg på träning, och efter det ska jag plugga! Vi hörs förmodligen ikväll, annars i morgon.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0