YEEES!

Hello folks! Hur mår ni en dag som denna? Jag har migrän, men det håller på att gå över, så det är skönt. Idag har jag inte gjort så mkt, förutom att jag har jagat nyckel till mitt hus typ hela eftermiddagen. Haha, jag nu kan jag skratta åt det, men det var inte så kul då. Jag glömde min nyckel i morse, så jag skulle åka till mina kusiner som bor i Björknäs och hämta en extranyckel, men jag var tvungen att vänta på min brorsa först, som jag fick vänta 45 minuter på och blablabla....

Jag tränade inte idag, fick så himla ont i huvet mitt i den där nyckelsoppan, så jag sket i det. Det suger att jag jämt har ont någonstans, att jag inte kan hålla igång med träningen. Mitt mål är att träna alla 4 gångerna i veckan, men just nu är jag bara på 3 träningar i veckan. Får försöka bättra mig!
Men jag känner mig andå kanske glad. Snart öppnar grönan, och det är ju grymt! Jag längtar ihjäl mig, kommer nog att vara väldigt mycket på grönan i sommar, för jag kommer ju få guldkort! Hihih.
Dessutom håller jag på att bli kär, tror jag. Haha, jag är helt bubbligt glad i kroppen, och det är ju aldrig fel. Jag är inte megasuperas kär, men börjar gilla en person.
Och dessutom(jag säger det igen) så ska jag på Mando diao på löööördaaag! Yesyesyesyess, fan vad kul det ska bli. Efter konserten ska vi hem till L, och sova där. Jag är fett spänd, hihih.

Nu ska jag kolla på Joey, det är så jäkla klockrent! Haha, pussar!

Kommentarer
Postat av: emelieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

du var då allt lycklig klara ;)

2009-04-20 @ 18:57:56
Postat av: Klara

haha, japp :)

2009-04-29 @ 08:48:48
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0