GÅRDAGEN

Godmorgon!
Jag och emelie har precis ätit frukost nu, vi sov rätt länge idag, hehe som vanligt. Igår bakade jag och emelie, vi var på middag hos mina kusiner och vi var med Jonte, Hanna, Hanna, Robert, Johan, Helene och några nadra vid bagarsjön. Efter ett tag åkte jag, emelie, hanna, hanna, jonte, robert och johan hem till Hanna, som är min kusin bytheway. Vi var sju pers på tre cyklar, haha såg sjukt ut. Vi kom iallafall hem i bra tid, vi hade en jättetrevlig kväll också! Jag var så duktig så att jag tog lite bilder, bara för eran skull :D


Emelie kan inte vänta till kakorna är färdiga...

Min outfit igår, nya jeansshortsen, grå lång kofta, converse

Jag och Emelie väntar på bussen.

Släktmiddag!

Vi fick kräftor till förrätt, gissa om jag blev glad?

Mer bilder från italien kommer senare idag.
Imorgon börjar jag träna igen... Måndag fys, tisdag vanlig fbollsträning, onsdag match, torsdag vanlig träning, och lördag match! Jäklar vilken rivstart efter ledigheten, jag kommer inte orka dethär.

Vi hörs senare, idag tror jag att jag och emelie ska åka o bada:)
puss!

Kommentarer
Postat av: lisa

Hahha aaahhh vad gulliga ni e pa bilden nar ni vantar pa bussen, har kopt med mig presenter at dig underbaraste!

2009-08-09 @ 19:46:40
URL: http://typisktlisa.blogg.se/
Postat av: Klara

Hahah, jag veeet :D

men åååh vad gullig du är gumman, saknar dig redan!!

2009-08-10 @ 11:40:46
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0