godmorgon folks!

Hur mår ni idag? Jag mår prima.
Imorse efter jag vaknde vid 11, åkte jag och papi till forum för att fixa ett bankomat kort till mig. Medans vi var där så köpte jag en fin kofta från Zara också. Hmm, konstigt att jag shoppar?

Idag ska jag städa rummet, sola och sola! Jag börjar redan tappa min fina italien bränna! Helt otroligt, på fyra dagar börjar jag likna en blekis. Aja, då ere bara pressa som gäller.
Ikväll kommer emelie baby hit! Hon har varit ute med båten hur länge som helst, men idag kommer hon äntligen hem. Kanske ska laga nåt gott tills hon kommer? Vi får se :)


Här kommer lite bilder från mina senaste shopping fynd.

  
Bild nr1 - grågrön t-shirt från Mango, köpt i italien
Bild nr2 - Koftan jag köpte idag, från Zara
Bild nr3 - Grå, fladdrig kofta utan knappar, från Zara. Också köpt i italien


Haha, lite dystra färger kanske... Tänkte använda dom mest i höst, så det gör väl inget.

Vi hörs ikväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0