HEMMA (23.00)

Hejsan bloggen!
Nu ligger jag i min säng och dricker saft och tänkte blogga lite. Ursäkta för att jag inte har bloggat på hela dan, vi har haft väldigt fult upp. Lisa åker nämligen till Turkiet i morgonbitti, så idag har vi, eller mest hon och hennes mamma, fixat allt för resan.
Vi vaknade vid 12, utvilade och pigga! Då började vi med att läsa Michael Jackson minnesmagasin och sen åt vi frukost. Efter frukosten gick vi ner till stenbryggan och badade med hundarna, Lisa har tre små hundar, bytheway. Helt plötsligt blev klockan fyra och vi var ashungriga. Då gick vi hem och Lisas mamma lagde pyttipanna till oss, haha så jäkla gott. Sen vare nacka forum som gällde, lisa behövde handla present till hennes papi som fyller år på måndag, och lite så... Den var klockan åtta, och då drog lisa och jag hem till mig, käkade och mötte upp Jonte på boovallen. Sen var vi med han hela kvällen, jag och lisa ägde honom på fotboll, bland annat. Och nu sitter jag här, hur trött som helst :D


Imorgon ska jag packa upp min väska, och städa mitt rum. Måste seriöst röja upp här hemma, ser inte bra ut i mitt rum just nu, haha.


God natt och puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0