NACKA FORUM & MAX

Nu har jag hemma igen! Vi här hemma orkade bara inte att laga mat idag, så vi åkte till Max och käkade middag. Jag vet, fett lata vi är, men som tur är händer det inte ofta. På hemvägen stannade vi i forum en sväng, och där hittade jag en vinterjacka. En brunbeige, rätt lång jacka, med luva som passar bra till vintern. Den är från Race Marine/Stadium och gick på 899 kr. Jag hittade också en superfin skinnjacka på Zara, men jag väntade med den. Jag är så himla sugen på en skinnjacka! Hoppas jag får den av mami ;)
Jag hittar ingen bild på jackan nu, men jag får knäppa ett kort senare. Snart ska jag hoppa in i duschen, och sen kolla på tv. Vad äre på tv ikväll, tro?

Vi hörs imorgon, people! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0