Soffpotatisar

Nämen tja!
Just nu ligger jag och Tippen i soffan och käkar godis. Fast det är bar jag som äter godis, haha. Det blev ingen The voice för min del idag... Jag åkte hem vid 6, med Marrä. Vid sju åkte jag hemhem, alltså hem till mig och käkade maat. Mamma och pappa äter surströmming ikväll, så jäkla äckligt! Jag kan inte fatta att dom stoppar nåt som luktar så äckligt i munnen, och ännu värre, sväljer det! Om det är nåt jag aldrig kommer gilla så är det surströmming... Nasty.
Imorse hade jag som sagt match, och det blev 2-2! Sist vi mötte dom förlorade vi stoort, men nu hade vi hela matchen. Synd bara att vi inte lyckades göra ett sista mål.

Efter matchen drog jag och Marrä in till Ung 08, och på bussen in träffade vi Linus, våran tränare. VI satt och snackade lite, om matchen och Ung 08, haha. Han är bara 19, så han fattade vad det var för något.
När vi kom fram mötte vi Jonna och Alicia, like usual :) Vi åt lunch på donken idag, och jag smetade glass i rubens ansikte! Hahah, han försökte ta min glass, och tjatade hela tiden: Snälla kan jag få smakaaaaaa? Då sa jag, visst ruben! Jag tog en rejäl skedglass och förde den mot ruben, och när skeden var precis utanför hans mun splashade jag den i hans ansikte! Det var helt klart dagens höjdpunkt.

Imorgon ska det bli rätt dåligt väder, så jag och Marrä tänkte hyra film och bara chilla. Haha, precis som vi brukar göra!


Jag och Tippie (min katt) för typ 2 minuter sedan, rätt slöa...

Vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: lısa

TIPPEN MIN ALSKLING SAKNAR HAN OCH DIG!!

PICKDODEN FOR HONOM NAR JAG KOMMER HEM DU VET:d

2009-08-16 @ 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0