UNG 08 OCH SPÖREGN

Hejsan bloggen!
Jag har precis kommit hem, jag har varit på Ung 08 hela dagen. Jag, Marrä och Emelie tog bussen in vid 1. När vi kom fram träffade vi Jonna och Alicia, och massa mer folk. Vi gick runt och kollade lite, blev lite äcklad av alla fjortisar, men annars var det okej.
Efter ett tag blev vi hungriga så vi gick till Max och käkade. Haha, ruben spillde hamburgare över elias tröja, och då började Marrä asgarva. Konstig humor? Jag vet.
Det var typ ett tält med hög musik som vi dansade i, fullt med folk. Det var typ massa turkar som tafsade hela tiden, o trodde att vi ville dansa med dom... Lite trött man blir. Jonna och Alicia stog mitt på dansgolvet när två killar ställde sig på varsin sida om dom. Jag mötte alicias panikslagna blick, och läste hennes läpper: HJÄLP MIG!! Hahah, jag trodde jag skulle dö av skratt!
När det började regna ordentligt vid halv 5 åkte vi hem. Nu hade jag tänkt att smälla i mig en pizza, och sen kolla på film, hehe.
Här kommer lite seriösa bilder jag tog idag, enjoy!

Jonna inne på Max, hahah!

Alicia diggar hamburgare :)

Mina vänner, Marrä och Emelie ;)

Och sthekiga ruben.

Puss älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0