Vad är skillnaden mellan Japp och Mars?

Det är nåt jag väldigt länge har undrat. Är det ens någon skillnad, förutom namnet? Jag Tycker dom smakar exakt likadant. Nån som vet?
Haha, vilka I-lands problem jag har...

Nu har jag duschat och ligger och myser med älsklingen. Pappi hade köpt godis, gissa om jag blev lycklig? :D Så nu ska jag bunkra upp mig i soffan och sätta på en bra film. Trevligt värre!
Alldeles nyss upptäckte jag att min katt stod utanför balkongdörren med båda tassarna på rutan och jamade! Han brukar göra det, det är hur gulligt som helst. På det sättet visar han att han vill in, och när jag ser han stå där brukar jag sätta mig på golvet, med mitt ansikte mittemot hans, fast på andra sidan dörren ofc, och reta honom! Hahah, idag lyckades jag ta en bild också!


Hahahah, gubben då!

Cya, <3

Kommentarer
Postat av: emeliee

.. och pappret :D

2009-08-19 @ 23:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0