WEEKEND IS OVER

Hejsan bloggen!
Nu har jag precis ätit middag, efter städat och rensat ut halva min garderob. Jag hann inte med hela idag, får förtsätta imorgon! Jäklar, det är riktigt jobbigt att rensa ut kläder, tro det eller ej. Jag känner mig helt klubbad. 


Jag och och min familia avslutade veckan med en tur ut till bromma för att leta utemöbler! Haha, inte det roligaste, menmen.  När vi blev hungriga åkte vi donken och käkade. Jag tog en Little Mexican, min nya favorit burgare, helt klart :D Efter lunchen lämnade vi av min brorsa hemma, för han skulle på kalas, haha.
Då hade inte vi andra så mkt att göra, så vi tänkte att när vi ändå var i farten kunde vi åka till Ikea lika gärna. Haha, jag tycker faktiskt att det är kul att gå runt på Ikea och kolla. Det låter ju skittråkigt, en hel dag på en möbel affär, haha. Jag köpte lite grejjer till mitt rum, ett vitt överkast och ett ljusrosa doft ljus. Efter Ikea var vi hungriga igen, så vi köpte en korv och mjukglass att äta i blien. Fett nyttigt jag har ätit idag, hehe.


Överkastet som jag köpte.

och ljuset, luktar skitgott!

Nu går jag runt och myser i mina toffelstrumpor, haha.

Puss älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0