har spenderat

Åh vad jag älskar mellandagsrea! Nu är mitt Nacka Forum presentkort helt slut. Helt. Men det gör mig inte så mycket, för jag fick finfina grejer med mig hem. Nämligen..


Beige kofta, skitsnyggt till jeansshorts och vita converse i vår, från Zara, 130 kr.

Grå oversize tröja från Zara, 99 kr!

Nån typ av gladiatorsandaler, med silver och mocka detaljer, så jäkla snygga. 200 kr från Zara ;)


Mörkblå kofta från Odd Molly, 600 kr, 50 % off på Jackie! ;) Fast den sticks som fan.

Efter några timmar i forum åkte jag och mina kusiner hem till dom för att käka Christmas Turkey! Alltså kalkon, hah det låter inte ett dugg gott på svenska. K-a-l-k-o-n, ueh. Men jag åt inge kalkon, jag var för feg för det. Vi barn, eller vad man ska säga, höll oss till kyckling. Trevligt var det iallafall. Det är också därför jag inte har bloggat på hela dagen.
Jag hade också träning imorse, klockan 11. Och det var så jäkla jobbigt. Match, tre mot tre, i två timmar. Jag har typ inte kunnat gå på hela dagen. Och då kan ni ju tänka er hur jag kommer känna mig imorgon? Haha, kommer dö.

Godnatt på er, kära läsare! ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah kalkon är as gott :D<3

2009-12-27 @ 01:19:38
Postat av: K.Bnr2

hahah kalkon är as gott :D<3

2009-12-27 @ 01:20:19
URL: http://karinbergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0