It's in my head



Nu är det inte långt kvar tills jag åker! Åh vad jag längtar. Det är det ända jag tänker på just nu, så förlåt om ni tycker jag tjatar om min New York resa, MEN JSG ÄR SÅ JÄKLA LYCKLIG! Att få se Frihetsgudinnan, Central Park och ground zero, och framförallt, shoppingen!

Jag vill gärna ha med mig hem:

* Converse, röda och vita, dom är superbillga där, typ halva priset.

* Uggs! Bruna eller korallrosa, me like.

* Hunters gummistövlar! Mycket skoshopping...

* Pälsvästar/jackor, behövs verkligen. Min pälsväst spelar verkligen på sista refrängen nu.

* Presenter till mina underbara vänner, såklart. Victoria Secret! hahah

Mamma mia, när jag kommer hem får jag nog leva på snabbnudlar ett tag, hehe.

Kommentarer
Postat av: L

Sv: Visst var dom fiiiina :) <3 åååååh korallrosa uggs me want me want & victoria secret trosor me want me want haha xD(jag vill också åka :P) miss u to baby <3

2009-12-23 @ 23:12:15
URL: http://wust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0