Mysdag med älsklingen Marrä

...har jag haft idag! Hon kom till mig vid 3, och då slängde vi oss i soffan med lite glögg och körde gärnet på Bubble Struggle! Sen bakade vi pepparkakor, drack lite mer glögg, kollade på Mammas Pojkar och monterade upp min nyinköpta mini-plast-gran till mitt rum och pyntade den. Vi, eller snarare jag, var för trötta för att åka in till stan i snöblandat regn. Men vi hade det jättetrevligt ändå! :)

Nu har jag äntligen skickat iväg min önskelista till släkten! Så himla länge jag har jobbat med den, och så här lång blev den:



Haha, två ynka punkter... Jag hade många fler förut, men så tänkte jag att det är ju bättre att jag får pengar och shoppar allt jag vill ha i NY.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0