OMG

Jag satt och pluggade och skrev min önskelista för fullt när jag kom på att jag inte hade bloggat på typ hela dagen! Jag har helt enkelt glömt det. Inte bra, och definitivt inte okej.
Efter skolan åkte jag hem en snabbis, käkade lite och sen åkte jag och jobbade. Idag gick det rätt bra att jobba, välte i alla fall inget, hehe. Sen åkte jag hem och åt middag och började plugga in spanskan tills imorgon. Nu sitter den, tror jag. Jag började också skriva på min önskelista som jag ska skicka till hela stora släkten, men jag får aldrig iväg den. Det är alltid nåt jag vill ändra, eller skriva dit. Jag funderar på att bara önska mig pengar, så kan jag köpa allt själv. Men det är ju inge kul att bara ha ett litet paket att öppna på julafton. Eller kanske man kan lägga en hundring i olika stora paket? Maybe maybe.

Imorgon är det träning efter skolan, som vanligt. Inte så mycket mer med det :)

Lateeer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0