suckyupdate

Idag har det varit K-A-O-S. Det har inte funnits några bussar i hela nacka under 11 - 14 typ, och det har varit snöstorm. Imorse fick jag vänta i över en halvtimme på min buss, så jag kom sent till skolan också. Och efter skolan väntade jag nog det dubbla för att åka till jobbet. Sjuukt. Innan jag jobbade var jag i forum en stund. Vi fick sluta tidigare idag, så jag hann med det. Jag hittade äntligen min älskade tröja från Zara i min storlek! Jag såg den ligga där och hörde änglakören sjunga! Haha. Så den köpte jag, och sen åkte jag till jobbet.

Efter jobbet mötte jag upp mami i forum, och vi litade julklappar till forum stängde. Sen när vi kom hem var jag på lite dåligt humör, pga att jag är lite trött på en person, men min brorsa muntrade upp mig med lite snöbollskrig. Så jag har egentligen precis kommit innanför dörren! Haha, stressig men härlig dag, och nu är det dags för fika, glögg & lussebullar!

Förlåt för så dålig uppdatering, men nu är första gången jag sitter vid en data idag. Och nu är jag helt slut...



Hahah, sämst bild, ska föreställa en lussebulle och en pepparkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0