TACOS

Nu har jag och Sozo precis avnjutigt en skitgod middag, det blev tacos ikväll. Mina föräldrar är borta hela kvällen, så vi passade på att vara här hemma ikväll.

Idag har vi varit i forum med Liine. Vi shoppade lite, men bara lite. En ny fondation blev det för mig, och det var verkligen nödvändigt. Min gamla fondation köpte jag när jag fortfarande var brun, och det blir lite fjortisvarning när jag använder den nu. Det var mycket som jag ville köpa, men försöker hålla i slantarna nu så nära jul. I mellandagsrean kommer allt säljas för typ halva priset, bättre att slå till då.


MOOOMS

Dagens lilla shopping, från Lindex.

Jag idag ute i SNÖN! Sämst bild, men man ser att det är snö.

Söta Liine!

Vi hörs senare, ha en bra kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: L

Hahah var du tvungen att ta den när jag äter hahah :P <3

2009-12-12 @ 22:07:30
URL: http://wust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0