two days to go

Godmorgon snyggingar. Idag är det dan före dan före dopparedan! Jag börjar bli spänd, riktigt spänd, haha. Men det är klart, man ska ju vara det. Även om man snart fyller fjorton, hehe. Jag kommer nog alltid känna mig spänd inför Julafton, även när jag är tjugo, för jag älskar att få saker! Dah... ;)

Nej, men seriöst nu! Idag ska jag träffa Lisa, för jag mår prima idag. Sen ska jag jobba, sista gången på detta år. Sen ska jag väl julstäda, fixa lite julklappar och allt sånt man borde göra två dagar innan julafton :)

Åh när jag gick upp i morse dog jag typ. Jag  hittade tippie så här:

Hahahaah, bebiii. Han hade varit ute sen sju imorse, och han frös rätt mycke. Eller det kanske syns? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0