Under året som gått...

Ojojoj, vilket år det har varit. Under 2009 har så mycket ändrats för mig. Jag har börjat högstadiet, fått 16 nya vänner, gått på min första konsert, gått på min första fest. Ja, listan är lång. Det har varit sjukt kul, och jag hoppas 2010 kommer bli ännu bättre.

Nåt som hände mig under 2009 var:


Jag var, som sagt, på min första konsert. Mando Diao, som ägde! Blev kär i deras musik efter den konserten.


Jag spelade för första gången i mitt liv på Gamla Ullevi, en av sveriges största arenor. Vi kom tvåa i gothia cup.








Jag var i Italien, hur härligt som helst.



Det blev mycket roliga stunder!

Oj jäklar, nu har jag 1% batteri kvar i min data! Jag fortsätter imorgon, då är det NYÅRSAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0