will you be there

Tjenare bloggen!
Åh vad jag är mätt, mätt på lussebullsdeg. Efter skolan åkte jag och karin till Orminge C och köpte allt som behövdes till pepparkakor och lussebullar, och sen åkte jag hem och drog igång värsta lussebullsbaket! Så nu har jag lussebullar så det räcker i jul, och lite till.

Den här Avatar filmens trailer går 24/7 på tvn. Den verkar så himla bra, vill verkligen se den. Vet ni vilken jag menar? Den handlar om en kille som inte har några ben pga av nån olycka, som förvandlas till en Avatar och får åka till deras land, haha. Den verkar i alla fall fett spännande, precis sånna filmer som jag älskar.

Nu är mina lussebullar fäärdiga, cya later! ;)

Jag såg ut så här idag:




Randig tröja - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0