EN DAG NÄRMARE HELG

Nämen hej alla glada!
Hur mås det ? Jag mår fint, lite trött efter träningen, men annars bara bra.
Ledsen för lite dålig uppdatering, ska försöka bli bättre.
Iallafall, min helg har varit bra, har haft mycket att göra, inte tid till att vila här inte! Men jag har haft jättekul, jag skulle ha haft match, men det blev inställt för vi har för dåligt väder i detta land. Gudars, I miss summer!
Isöndags spelade jag som sagt, Ball breaker med mitt söta fbolls lag. För dom som inte vet vad det är, så är det ett idrottspel, man spelar golf, hockey, fboll & massa annat, på ett stort "lakan", man skuter på det, liksom. Hahha, tio poäng till den som förstod vad jag sa.

I lördags hade vi gäster, och fredagen spenderade jag med Carro, vi latade oss bara, hah.
DAGENS LÄNGTAN: Fredag, fecke !!
DAGENS GODASTE: Iväntan på middag, har inte ätit än :S

Cyaa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0