HATAR ATT VAKNA TIDIGT

Tjooo!
Vad gör ni ? asså, förutom att sova som dom flesta normala skulle göra vid kvart i nio en lördag! Jag blev väckt för ungefär en halvtimme sen av min bror...

Idag tror jag jag ska vara med carro, vi ska väll kolla filmer & äta onyttigt eller shoppa, mahah.
Igår efter school, åkte jag med jonna tll forum, vi skulle kolla på ett par skor som hon ville köpa. Men dom var inte så fina, så hon köpte dom inte. Jag provade ett par skyhöga spets klackar med öppen tå, den var jättefina! Men också ganska dyra & inte så användbara.

Festen jag jag paratade om tidigare, hos Oscar, blev uppskjuten till nån gång i framtiden. Det var synd, hade verkligen velat gått på den ikväll. Jaja, det blir en annan gång. 
 nu kallar kylen, kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0