ANNU EN DAG PA BEACHEN

Idag har jag pressat, badat och pressat och snorklat. Har varit en underbar dag, men nu knner jag att jag behover lite cola och chips, sa ska pallra mig upp till rummet. Tankte bara beratta om en liiiite obehaglig handelse som intraffade igar pa stranden...

Jag stog ute i havet, med vattnet upp till knana typ, och ser tva enorma fiskar, simma forbi! Dom kanske var enhalv meter langa, sag ut som typ gaddor. Jag ba, vafan ?! och kutade upp pa stranden! Assa vi hade sett fiskar i havet tidigare, men det var smafiskar i guldfisk storlek. Haha, tur att inte min kara van emelie var dar, hon som har fiskfobi! haha, forlat om jag inte fick saga det har i bloggen, :D

puss fran Italien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0