BÄSTAVÄN KOMMER HEM!

Idag kommer äntligen Emelie heeeemmmm!!! Wiio, jag har saknat ihjäl mig på henne, haha. Hon har varit i Turkiet dom senaste 10 dagarna, asså fatta, 10 dagar har jag varit utan henne, helt sjukt.

Idag ska jag och kusin Hanna åka vattenskidor! Det är nog det roligaste som finns, och jag börjar bli riktigt bra på det, haha nej. Igår var typ hela släkten ute vid Morfars sommarhus, som ligger ute i sjön på en holme. Hur mysigt som helst, där hade vi det trevligt och grillade. Det ända dåliga med Ockelboholmen, som vi kallar det, är att det finns ingen riktig toa om man behöver gå, utan då är det utedass eller kissa i skogen som gäller. Inte najs.

Ikväll åker vi hem, så jag kommer kunna blogga mer ofta nu framöver. Eller inte, haha jag har ju träningar och förberedelser inför gothia hela veckan... Men jag ska försöka, det lovar jag.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0