I LOVE SPOTIFY

Yo alla, :)
nu sitter jag i soffan och lyssnar på Will you be there, med Michael Jackson. God bless Spotify, säger jag bara. Jag har alla MJ låtar  i mitt Spotify bibliotek, tror jag. Jag kan inte få nog. Favoriterna nu är Will you be there och Human Nature.
Jag har också shoppat lite på iTunes store idag, blev lite låtar av Michael Jackson, såklart, Kings of leon och kent. Så nu har jag underhållning inför tågresan till Gbg på söndag, härligt!


Marrä drog precis, hon har sovit här. Vi hade det mys igår, med popcorn och massa filmer, bland annat Handcock.
Igår var sista träningen innan gothia. På söndag vid 11 går mitt tåg ner till Götet, jag och Emelie ska åka tåg, alla andra bil. haha, vet inte vrf det blev så, menmen. Som tur är det X2000 så det kommer gå snabbt, jag gillar inte att åka tåg. Vad kan det ta, typ 3 timmar? Bättre än 6 timmars bilåkning iallafall, haha.

Nu måste jag packa, både inför gothia och Italien. Direkt från göteborg, alltså efter gothia, åker vi till Kastrup, flygplatsen i Danmark, och flyger därifrån till Rom. Gud, jag kommer behöva typ 30 väskor?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0