I LOVE THIS COUNTRY

I really do... Assa, jag menar, kakor till frukost, kan det bli battre? Det var bland annat det som fanns pa frukost buffèn imorse! Vissa tycker att det ar motbjudande, att man behover en stadig frukost, det viktigaste malet om dagen och blablablabla...Jag tycker absolut att man kan unna sig kakor till frukost nar man e pa semester, och det ar precis det jag tanker gora! Haha.

Igar kom vi fram till Sperlonga, som det heter, en asfin ort, inte sa stor men lagom. Vi sk abo har i fem natter, sen aker vi till Rom da. Jag ser verkligen fram emot det, att fa se Fontana de Trevi, Colusseum och allt annat. Och saklart shoppingen! Mamma mia, vad det ska shoppas. Efter tva natter i Rom sa bar det av mot Sverige igen... Det har gatt sa himla snabbt, det ar inte sant. Nar jag kommer hem ska ni fa se massor med bilder fran Italien, det lovar jag!
 
Idag vaknade vi vid tio ungefar, och da gick vi ner och at frukost, haha kakor :) Sen Drog vi ner till La playa ett tag, vi hyrde trampbat och trampade ut ganska langt. Vi sag skitstora fiskar och maneter!!! Det var otroligt coolt, vi tyckte det var sa himla coolt att vi bastamde att vi ska aka pa batutflykt och snorkla! Can't wait!

Nu ska vi ga ut och ata om typ en timme, vi ater vid nio pa kvallerna, och det ar ratt tidigt, alla italienare ater vid tio halv elva. Konstigt land, haha.

puss fran Italien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0