MATCH TIMEEE

Nu ska jag snart gå ner till Boovallen, vi ska spela träningsmatch mot Sollentuna, istället för träning. Det ska bli askul, det var så himla länge sen jag spelade match, men jag undrar hur dt ska gå :s Haha, har typ träningsverk i hela kroppen efter fysen igår.

Idag fyller min bror år, grattis lillebror! Vi åkte och bowlade med honom tidigare idag, jag kom sist. Och så blire tårta ikväll, yeeeesss!

Igår tittade jag på Michael Jacksons minnesstund i Mapels Center i Los Angeles. Det var jättebra, men fett sorgligt. Hans dotter Paris, 11, sa hjärtskärande ord om sin pappa. Fyfan, hur kunde det hända? Nu kanske han iallafall få var ai fred...
Klippet när hans dotter håller tal om pappa finns på bland annat msn.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0