BLOGGTORKA

Ja, tyvärr så börjar jag få bloggtorka...Jag vet verkligen inte varför, och jag sk försöka att undvika det, men jag vet inte om det kommer att gå.

Jag sitter iallafall hos mina kusiner nu, jag sov här efter Hannas konfagrej. Idag har vi ätit lunch nere vid vattnet på restaurang J, med morfar och hans sambo, kusin Hanna, moster Malin och hennes man Mitte och mami. Haha, nästan hela släckten!
Sen åkte jag och Hanna till Forum en stund, köpte inget, och det var nog bara bra med tanke på hur mkt pengar jag har spenderat på sista tiden, hih.
Och nu har vi precis ätit middag, och ska åka iväg till Nacka eller Värmdö golfklubb och slå lite på ranchen (stavas det så?), trevligt värre.
Idag drack jag min sista cola på väldigt länge. Jag måste nämligen sluta äta onyttigt nu innan gothia, för annars kommer jag rulla fram på planen. Vi kör hårdträning nu fra mtill den 12 tror jag, och då åker vi ner till Göteborg! Gud vad kul det ska bli, men iår är det dead serius med allt dethära, nu fan ska vi tare.

Vi hörs ikväll, eller imorgon. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va kul att spela golf! :D

vi måste spela snart igen, du jag och emelie ? :)<3

2009-06-28 @ 20:37:34
URL: http://lollobrunetti.blogg.se/
Postat av: Klara

vem ? :D

2009-06-29 @ 12:02:25
URL: http://klaras.blogg.se/
Postat av: louisa

haha oj , glömde skriva namn :D

louisa ;) <3

2009-06-29 @ 17:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0