GÅRDAGENS OUTFIT



Igår var min data cepe, så jag kunde inte ladda upp bilder. Men dagens outfit kommer idag istället, haha hoppas det går bra.

Igår hade jag på mig min nya tröja från Boomerang, slitna jeansshorts från Cavalli och mitt Thomas Sabo armband. På fötterna hade jag gladiator sandaler.

Idag ska jag och Lisa åka och bada någonstans, jag tror bagarsjön. Muusigt, :)
Jag kan inte sluta tänka på att MJ är död...Jag lyssnar på hans låtar 24/7 känns det som, asså gud det är så himla sorgligt! Varför hände det? Han var ju bara 50 bast fan :'(

Dirty Diana - Michael Jackson, du måste höra.
pussss


Kommentarer
Postat av: Lisaaa

Hallå?

Jag måste ha tillbaka mina shorts innan gothia!!!

<3

2009-07-05 @ 17:00:41
URL: http://typisktlisa.blogg.se/
Postat av: Lisaaa

Hallå?

Jag måste ha tillbaka mina shorts innan gothia!!!

<3

2009-07-05 @ 17:00:41
URL: http://typisktlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0