NÄMEN SHAAAAAAAAA

Vad görs? Jag sitter bara framför datan och leker, som vanligt. Haha, nej.
Usch, nu kommer jag aldrig att våga gå till tandläkaren längre. Haha, nej, men nästan. Idag var vi ju som sakt hos tandläkarn, jag och Emelie, för hon skulle dra ut en tand. Och det såg ut att göra skitont! Det såg fett läskigt ut, och jag själv ska snart göra samma sak, hur ska det gå?

Annars då, efter tandläkarn åkte vi hem till emelie och kollade på White Chicks, haha bästa filmen någonsin. Vi åt lite glass också, haha. Imorgon blire Jonny Bratwurst som gäller, vet inte riktigt vad vi ska göra, vi hittar väl på nåt.
Det här hade jag på mig idag:



Svart kofta - vila (ny)
Blommigt linne - vila (nytt)
svarta jeanstights - MQ


Nu ska jag ta en bit morotskaka, mummaaaa :D
puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fint linne!=) Morotskaka är mums!^^

2009-06-16 @ 19:43:38
URL: http://saniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0