OM EN MÅNAD

åker jag till Italien med min familj, jag tror vi åker till samma ställe som vi var på sist vi var i Italien. Gud vad det ska bli härligt, kan fan inte vänta! Jag har massor jag måste köpa till resan, bland annat:
- Nya solbrillor
- Klänning eller kjol
- Flipflops
- Sololja


Och en massa mer! Måste fixa det snart.
Idag har jag varit med Lisa, vi skulle åka in till sthlms stad, men eftersom det började regna så pallade vi inte, så vi gick av vid forum istället. Där träffade vi Alicia, Jonna, Elias och Simon. Efter ett tag åkte vi he mtill Tobbe, och där var Micke, Oscar och Hugo. Vi kollade på nån läskig film, uschibuscha det var inte kul.

Igårkväll mötte jag alla typ på boovallen, vi var där ett tag sen gick jag, Alicia, Jonna och Lisa hem till Lisa. Vi skulle igentligen gått på grönan idag, men imorse precis när vi hade pallrat oss upp kom alicia på att vi bara kunde va där till 6, och då ville typ ingen längre. Vi ska dit på Söndag istället.


Wiiho, vi ses snaaart Italy!

Ha en bra kväll, vi hörs imorgon!
pussssaaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0