SO YOU THINK U CAN DANCE?

Godkväll bloggers,
vad gör ni en kväll som denna ?
Jag sitter nu och kollar på tv, på So you think you can dance och det är skitbra. Ikväll var jag och badade i bagarn med Jonna och Lisa, det var skitmysigt. Jag älskar att bada på kvällen, då känns vattnet så varmt, hahah.

Idag har jag varit inne i stan med kusse och moster och ätit lunch, och shoppat lite. Nu när alla sommar-reor har börjat är det jäkligt svårt att låta bli. Synd bara att jag ine har nån fast inkomst...
Men jag har faktiskt en bra anledning att shoppa, jag måste ha något att ha på mig på min kusins konfermations lunch på lördag, vad passar på en konfalunch? Hjälp mig folk!


Jag just nu i min snobben pjamas, :D

Godnatt & Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0