WIIO, JAG ÄR UTTRÅKAD

Duschcreme: Kings & Queens Mango shower gel
Shampoo: Herbal Essentes typ, lukar ljuuuvligt!
Balsam: Herbal Essentes, samma serie.
Torrschampo: -
Hårprodukt: Hårlotion från Got2b
Hårspray: Proffs och Toni&guy
Lock-/plattång: Vet inte vad den heter
Bodypeeling: Rosa skrubbhanskar
Bodylotion: Nån från nivea.

Kroppsprodukt: Bodybutter från The body shop, Brazil Nut och Coconut
Solskydd: ööhm, inget för tillfället, ska inhandlas :)
Parfym: Be Delicious by DKNY är en favorit, men jag fick en ny för nån vecka sen, Ocean Lounge by Escada och den slår nog allt jag har provat.
Deodorant: Nivea pearl nånting
Ansiktsrengöring: Kommer inte ihåg vad den heter.
Ansiktsvatten: Från Nivea
Ansiktscreme: Shine control från Nivea brukar jag använda.

Nattkräm: ?
Ögoncreme: Har nån bra från Lumene, men jag använder inte det så ofta.
Ansiktspeeling: -
Ansiktsmask: -
Primer: -
Concealer: -
Foundation: Använder bara på vintern.
Rouge: Isa dora
Bronzingpowder: Max factor

Mascara: Lash stiletto från Maybelline
Ögonskugga: Olika bruntoner från Lancome
Ögonbrynspenna: använder inte.
Ögondroppar: haha, va?
Läpprodukt: Lypsyl använder jag under läppglanset.
Läppstift: använder inte.
Läppglans: ljust från Oriflame
Nagellack: Korallfärgat från Mavala

Kommentarer
Postat av: Anonym

jonna hade strulat med elias?

Enligt hejjeve.blogg.se

fan vad taskigt mot dig ! du gilla ju han? :S

2009-06-19 @ 10:24:26
Postat av: Klara

dom är ju ihop?

2009-06-20 @ 21:38:05
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0