BANANSÅS PÅ DONKEN

Shashashasha!
Hur mår ni idag ? Jag är nästan helt frisk nu, bytheway.
Idag kom emelie till min skola när hon slutade, jag hade då inte slutat en eftersom vi har sjukt långa dagar på tordagar... Sen tog vi bussen till forum och mötte martina. Jag skulle köpa en tröja på Zara, men den gjordes tydligen bara i storlek medium så jag kunde inte ha den. Varför jag man så? gör en tröja i bara en storlek, vad är meningen med dt? :O

Sedan gick vi till donken lite längre bort, jag köpte en feeeet glass med extra mkt chokladsås, hihih (:

K: en glass med xtra chokladsås tack.
Marre: ööööhh. klara? xtra sås? äru tjock eller?
K: Mahahah

När marre hade tagit en tugga på sin glass, gick hon också och köpte xtra sås, haha gumman. Men vet ni, chokladsåsen smakade banan, usch ? Fyfan asså, det var inte gott. Också en fett onödig investering... :D

Vi hörs imorgon, ha en cool kväll, hahah.
puss

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0