Cirkus Möller

Det blev en lung hemmakväll ikväll, jag har inte alls mått nå bra. Sozo och Karin följde med mig hem efter skolan, och vi chillade som sagt och tittade på Grinchen. Strax efter dom hade dragit började jag få ont i magen och kände mig varm. Nu har det börjat bli lite bättre, så jag han äntligen kunnat äta lite middag. Känner mig hungrig, men så fort jag ser mat känns det som magen ska vända sig. Inte nice -.- Men som sagt börjar det bli bättre, och jag får hitta på nåt kul imporgon kväll istället. För det är verkligen inte kul att sitta hemma en fredag.

Det jag underhåller mig med nu är Cirkus Möller. Det är mit nya favoritprogram! Så himla kul, ikväll gjorde dom parodier på bla Mat Tina, han med så stor näsa i Mammas pojkar. Jag hoppas Sean Banan ska vara med ikväll, som han va förra veckan. Det var skitkul!

Imorgon blir det förmodligen bio med Sozo! En julsaga ska vi se, eftersom båda vi är Disney och julnördar (i alla fall jag). Ska bli mysigt! ;)

Cya later aligator, Cya in a while crocodile. Hahaha ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack så mycket, detsamma måste jag säga :D Dom där gummistövlarna nedan, Jag tycker det e rätt coolt faktiskt :D Det blir ju mer och mer populärt !

kram :)

2009-11-20 @ 22:04:37
URL: http://haanaahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0