Fashion show

Heej bloggish! ;)
Hur är det med everybody? Själv är det sådär, har en jäkla migrän på g, men men. Idag har jag varit med Lisa hela dagen. Vi sov hos mig igårkväll, och imorse när vi vaknade åkte vi hem till henne. Vi båda saknade Norah, Lisas kattunge, så himla mkt, haha. När vi kom hem till henne tog vi en lång promenix längst vattnet med the dogs, skitmysigt var det. Fast det var rätt kallt, så när vi kom tillbaka passade ett bad i Jacuzzin perfa. Sen åt vi lunch, julpyntade, chillade framför tvn och åt glass. Nu är jag hemma, och snart kommer våra grannar hit för att käka middag. Jag ska göra min berömda chokladsås till efterrätt, och det kommer bli FABULOUS, hahaha.

Imorgon ska jag och Lisa följa med lisas mamma på en modevisning! Jag vet inte för vilken designer, tyvärr, men det kommer nog bli superkul. Den börjar vid 10.30, så det blir ingen sovmorgon imorgon. Men det är det värt ;) Berättar mer imorgon om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0