första advent

God jul på er! Idag är det ju tammetusan första advent. Nu går det fort, drygt 4 veckor kvar till Julafton. Lite sjukt, tycker jag. Det känns som det var slutet på sommaren för några veckor sen ju. Snart är det sommar igen, haha.

Hur har eran söndag varit? Min har varit jätterolig verkligen. Imorse var jag som sagt på modevisning med Lisa. Det var kläder som säljs i Maritsa butiker, och lisas mamma designar kläder som finns att köpa där. Några av märkerna som säljs där är Odd Molly, Dagmar och Flake som då är Lisas mammas. Det var jättetrevligt, och jag fick träffa Laila Bagge som var där och visade upp lite ur hennes nya kollektion. Hon var jättecool, verkligen.
Efter modevisningen åkte vi till nåt mysigt fik och åt lunch och drack chailatte. Lisa tog alla bilder, och hon lovade att lägga upp dom när hon kom hem. Och hon är hemma nu, men har inte gjort det så bilderna kommer senare, tyvärr.

Nu måste jag åka till mina kusiner en snabbis. Haha, hann knappt skriva nåt, men mamma säger att vi måste åka nu.




Just nu, julmys med bebisen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0