Godnatt!

Idag har varit en hell of a day. Efter skolan skulle jag och Vevve ta bussen hem. Vi sprang till bussen, för vi visste att den skulle komma när som helst. Och när vi ser att den kommer är vi ungeför 10 m ifrån den, och jag bara skirker till Vevve: SPRIIIIING! Och hon kubbar allt vad hon har, men vi hinner inte. Efter en halvtimme kom nästa buss, men när vi hade åkt en station kom jag på att jag hade mina nycklar i skåpet...Så det var bara att gå av och gå tillbaka till skolan. Som tur är är vevve väldigt snäll, så hon gjorde mig sällskap. Men jag hittade inte mina nycklar, så vi gick tillbaka till bussen. Nästa buss skulle gå om yttligare en halvtimme, och vi var nu väldigt irriterade. Vi hade på 45 min tills våran träning skulle börja, så vi var stressade som fan. Tillslut kommer jag hem, och som tur är är pappa hemma, annars hade jag inte kommit in.

Haha, ja det var min dag, hur var eran? ;) Nu ska jag sova, eller lägga mig i sängen och kolla på film rättare sagt. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0