Hemsk uppdatering -.-

Nu sitter jag och pluggar med en kopp glögg! Så jäkla underbart. Verkligen en kopp full med jul, hahah. So prov imorgon är vad som gäller, så jag har inte mycket bloggtid tyvärr.
Idag åkte jag, Liine, Emelie, Sara och Sara till forum efter skolan. Vi käkade lite thai och ice-cream, sen skulle jag jobba. Det gick snabbt, städade i 45 min, deg i fickan, sen hem igen! Idag fick jag yttligare ett skrattanfall under en lektion. Men nu var faktiskt Emelie medbrottsling, för hon satt och garvade åt allt jag gjorde. Och såklart att jag börjar skratta då också, liksom vem skulle inte? Aja, jag lyckades iallafall lugna ner mig. Men det krävdes att jag och emelie fick byta platser, för vi kunde inte sitta bredvid varandra. Jag anade inte att börja sjuan skulle vara som att börja dagis igen? Haha, kul var det iallafall.

Ps, glöm inte frågestunden! Svarar på alla frågor imorgon, tror jag. Puss sålänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0