HOME SWEET HOME

Nu är jag äntligen hemma igen efter en skitlång dag! Idag hr jag varit i skolan, som vanligt, och dagen flöt på rätt så lätt. Slutade vid 3, alltså en rätt så lång dag, men inte så farligt. Efter school åkte jag till Däckbutiken för att jobba en stund. Det gick bra, förutom att jag välte en cykel som stod i kundservicen när jag dammsög. Haha, jag trodde att jag skulle dö! Cykelstyret fasnade i sladden, utan att jag märkte det, och när jag rullade iväg dammsugaren följde cykeln me. Och det var ingen liten crash heller, alla i hela lokalen hörde typ. Guuud, jag kommer aldrig kunna jobba där mer. Haha, nej då, men det var skitpinsamt.

Nu har jag lite svenska som jag ska plugga på. Alltså inte språket Svenska, utan ämnet :D Sen ska jag skriva en önskelista och maila morfar, mormor, kusinerna... Ja, ni vet. Jag älskar att göra det, julkänslor! ;) Jag kan knappt fatta, om mindre än en månad går vi på jullov. DÅ har en hel termin gått! Det känns som förra veckan jag var super nervös inför första skoldagen i sjuan. Fast det är bara positivt att det går så snabbt! Jag kan knappt vänta till julen. Kolla på Grinchen och dricka glögg med alla tjejer, handla julklappar i stan och titta på NKs julskyltning. Det är det bästa som finns ju :) 

Vad tycker ni är det bästa med julen? ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa♥

att jag får vara med dig.

och att jag har dig

jag älskar verkligen dig, min enda barndomsvän!

min bästa vän.

2009-11-19 @ 20:16:43
URL: http://typsiktlisa.blogg.se/
Postat av: sara anonym<33333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

det bästa med julen är att man får fira jul.

2009-11-20 @ 09:19:21
Postat av: Klara

ååh, bebis lisa, jag älskar dig så jävla mycket. <3

2009-11-20 @ 09:20:07
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0