Inköpslista till New York!

Nu är det bara ca 8 veckor kvar tills jag åker! Haha, bara och bara... Jag kollar runt som en galning på forever21, abercrombie, alla outlets och andra butiker som finns i NYC. Jag ska shoppa son en galning. Lite av det jag ska köpa är...

* Converse! Det är jättebilligt med converse där. Ett par röda låga och ett par rosa vanliga tror jag att jag ska köpa. Vita har jag ju redan både låga och höga, men kanske ett par vita också? Dom kostar mellan 250-300 kr st, så det är superbillgt!
* Jelly Beans är jag tokig i. Mina kusiner köpte en typ 10 kg Jelly Beans när dom var i usa, i alla smaker. Det finns så många smaker! Popcorn, peanut butter, marshmallow och jalapeno är några lite ovanliga smaker som Jelly Beans finns i. Gott!
* Vår/Sommar kläder!
Japp, när jag är där kommer vår och sommar kollektionerna finnas i butikerna. Gladiator sandaler, skjortor, t-shirts med tryck, jeansshorts... Lovley!

Jag hinner inte skriva mer nu, ska till kusinerna för att fira min moster som fyller år idag! Bloggar sen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0