Jimmy Choo for H&M, sold out!

Idag släpptes Jimmy Choo for H&M i alla butiker och på nätet. Och nästan allt är helt slutsålt! Helt sjukt. Jag funderade på att köpa ett armband tidigare idag, på nätet. Jag tittade på det, gick och tog ett glas vatten och när jag kom tillbaka var alla armband slut! Men det gör inte så mycket, så snyggt var det inte...

Igår var jag som sagt hos kusinerna på kalas! Det var supertrevligt, mormor var där också! Jag måste snacka med henne sen om some serious business, nämligen min önskelista ;) Åh, jag älskar det, höjer julkänslan. Ikväll blir det förmodligen Sozo, och Emelie om hon hör av sig nån gång, haha. Men mer om det sen. Nu ska jag titta på Bride Wars och äta lussebullar.Sen ska jag ut och jogga! Japp, det har jag bestämt mig för. Haha, får se om det verkligen blir så.  Vi hörs sen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0