monday

Snart är måndagen över, en dag närmare helg! Hur har eran måndag varit? Min har gått ganska snabbt. Vi började 9.40 med spanska och sen musik. Efter lunchen hade vi matte, sen åkte jag hem pga att jag fick ont i huvet. Sen dess har jag bara legat hemma och vilat, och snart ska jag börja byta om till träningen. Haha, ja har inte så mycket mer att säga om det. Fan vilken tråkig dag.

Imorgon ska jag jobba och titta på julklappar till mina kompisar. Men jag har ingen aning om vad jag ska köpa? Någon ide? Aja, hittar k´säker nåt när jag går och tittar.

Jag känner att det här inte blev ett dugg intressant inlägg , så jag provar att blogga senare.

Vi hörs efter träningen, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0