Seg fredagskväll

Nu har jag käkat middag och ligger med en påse godis i soffan och myser. Ikväll blir det bara hemma och kolla film, för jag tror jag börjar bli sjuk :s Känner mig trött och har huvudvärk, uschibuscha. Haha, känner mig så mobba att bara sitta hemma en fredag, men jag vill bara vara hemma ikväll. Skulle igentligen hittat på nåt med Mandi och Emelie, men det får bli imorgon istället.
Jag är inte så sugen på att se Idol längre. Vanligtvis brukar jag vara astaggad att se det, but not tonight. Vad ska ni hitta på ikväll? ;)


Haha, snacka om att vara trött efter veckan? Bebis

Pussar

Kommentarer
Postat av: Sophia<3

Hemma som du :/<3

2009-11-06 @ 21:05:48
Postat av: Klara

haha, sozo då ;) <3

2009-11-07 @ 12:09:30
URL: http://klaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0