Starbucks till Sverige! Men öppnar det i Jönköping? ;s

Jag lästa nyss på en sida att Starbucks ska öppna i Jönköping. Jag har hört att det ska öppna ett på Arlanda, men i Jönköping? Lycka till med den den försäljningen. Jag har inte ens varit i jönköping, liksom, varför öppna det där av alla städer? Men det kanske inte är sant, vad vet jag. Men det som dock är sant är att det kommer öppna i Arlanda! Vilket buss tar man dit? Flygbussen, typ? :P

Idag var jag hos läkaren med min mage. Haha, eller hela min kropp följde med, men det var om min mage. Dom hittade som vanligt inget fel på mig, men jag ska dit snart igen och göra nåt mer. Han sa att jag skulle äta flera gånger om dagen, och mycket. Så det blir att tjocka mig ordentligt i framtiden. Efter läkarbesöket åkte jag och papi till TGI och käkade lunch. En bra start på min tjockis period, haha. Sen åkte jag tillbaka till skolan, och sen hem till Sozo. Vi käkade och bytte om till The Voice på mindre än 40 min, sen åkte vi till träningen. Min dag har verkligen gått snabbt, hur har eran dag varit? ;)

Nu blire Gray's Anatomy, sen äta. Mycket. Vi hörs, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0